Subject: FW: Majaka kinnistu projekteerimistingimuste eelnõu, EHR-i menetlus 487505
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 12:45:21 +0300

From: Kristjan Tõlk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 8:49 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Majaka kinnistu projekteerimistingimuste eelnõu, EHR-i menetlus
487505

Tervitused,

sooviks tagasisidet anda antud projekteerimistingimuste osas
Transpordiameti tingimuste osas. Nimelt käsitleb Transpordiamet antud
kinnistule sissesõitu kui uut ehk  kinnistule puudub ehitustegevuseks
sobilik juurdepääs riigiteelt aga reaalselt on tegemist olemasoleva
sissesõiduga. Juba ajalooliselt on sellel pool jõge olnud hoonestus ning
juurdepääs riigi teelt ehk tegemist on olemasoleva sissesõiduga. Miks seda
sissesõitu ei ole Transpordiameti registris vms, seda ma ei oska öelda.
Tänaseks on omanik korrastanud selle sissesõidu (puhastanud kraavid,
likvideerinud võsa, mis piiras nägemisulatust teele ja vastupidi). Seega
paluks Transpordiametil üle vaadata antud projekteerimistingimused selle
info baasil.

Lugupidamisega,

Kristjan Tõlk

Arhitektuuribüroo Tale OÜ | Arhitekt

+372 53 487 553